reklama

Och, ta rozhodnutí...

Chtěli bychom mít šanci prožít celý život dvakrát a u každého rozcestí si vybrat tu druhou cestu, protože…jen tak, jednoduše máme tu možnost, bez přemýšlení nad okolnostmi a bez pocitu viny. Svobodně, sami za sebe, bez ohledu na ostatní, s kapkou sobeckosti, bez výčitek. Ne, zřejmě to není tak jednoduché, obzvlášť pokud je jenom jedna příležitost se rozhodnout.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Já mám ráda věci naplánované a nemám ráda překvapení. Vyvolávají ve mně pocit nejistoty. Tíží mě hlasy, které mi našeptávají, že nebudu moci úměrně zareagovat, nutí mě přemýšlet, neustále, že nejsem dostatečně připravena a já jsem ráda připravena, vlastně, kdo není? I když…pár adrenalinových jedinců jsem potkala, mají u mě velký respekt, no raději si je držím od těla, ještě by to bylo nakažlivé. A tak chci být připravena i na následky, které mě po každém rozhodnutí čekají, ale…naivní, že? Je snad snadnější se nerozhodnout vůbec?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Miluji příběhy prarodičů, neskutečná spontánnost z nich srší. Naskakování do rozjetých vlaků, na to si vždy vzpomenu: “Nezastavujeeemeee“. Někdy se mi nechce věřit, že tyto spořádaní lidé, kteří jsou tak zkušení a tak dospělí a vědí přece tak jistě, co je správné, se mohli špatně rozhodnout. A mohli. A taky, že se někdy špatně rozhodli a podívám se na ně a vidím ten pohled, ten pohled: „Zlatíčko, tímto si musíš projít sama, s tím Ti nikdo nemůže pomoct.“ Mám teda ještě právo se špatně rozhodnout? Do kdy?

Kolikrát jsem slyšela, že mám poslouchat srdce a potom zase rozum a celá jsem z toho zmatená. A vůbec, tak už se rozhodněme! Na všechno máme poučky a teorie, příklady, grafy, vzorce. Na co všechny tyto vynálezy, když se dospělý člověk není schopný rozumně…a nebo…rozumně rozhodnout?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chtěla bych mít šanci prožít celý život pouze jednou a u každého rozcestí se rozhodnout tak, abych nemusela litovat, potom by, „prý“, ten život měl stát za to, říkali ti zkušení, dospělí, kteří vědí, co je správné.

Tina Nekudová

Tina Nekudová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A tak se jednou za čas zamyslím a napíšu o tom... Momentálně hlavně o mateřských pocitech, nepocitech... Jsem máma...a mám různé myšlenky... a nestydím se za ně.... většinou... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu