reklama

Černé na bílém

Nemám ráda žlutou barvu. V jakékoliv podobě, formě. Nedokážeme spolu koexistovat. A nemusí to mít přece ani žádný důvod. Avšak miluji černou.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

A svoji lásku musím každý den vysvětlovat. Je opravdu nutné obhajovat, když je člověk celý v černém? Je opravdu nutné mít pro černou připravené argumenty?

Trochu klišé hned na začátek. Jsem mladá žena, plná energie a radosti ze života. Cítím se dobře mezi inteligentními a soběstačnými lidmi. Cítím se dobře, když mám na stole čerstvé lilie. Cítím se dobře, když mi namíchají kvalitní cosmopolitan. Cítím se dobře oblečená od hlavy, až po paty, v černé barvě. Měla bych se kvůli tomu cítit jako zlý jedinec? Fakt, že tomu věnuji celý jeden článek jen nasvědčuje, že uchovávám tíživou potřebu se k tomu vyjádřit. Zvláštní, že mě reakce lidí donutí se zamyslet, jestli to je jejich opravdová, upřímná starost, plytké vyplnění všedních konverzací, nebo v nich černá barva vyvolává pocit smutku, temnoty...nebo?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nerada přivádím své okolí do nepohody. V mém utopickém světě se lidé okolo mě cítí šťastně a uvolněně. Aby se cítíli šťastně a uvolněně, musím být šťastná a uvolněná já. Když to čtu černé na bílém, zní to velmi sobecky, ale pro obhajobu tohoto nemám momentálně dostatečnou myšlenkovou kapacitu. Ale...černá barva ve mě vyvolává pocit jistoty. Není na ní žádný rušivý element. Zakryje různé nedostatky, i když sama není dokonalá. Je elegantní a ambiciózní. Je přesvědčivá a nechybuje. Je přitažlivá a sebevědomá. Nemusí být zábavná, přece má v sobě důvtip a hravost. Donutí vás se zamyslet. Není prostopášná ani svobodomyslná. Je organizovaná a dominantní. Je nestárnoucí a neomrzí. Je vkusná a zahalená. Je okouzlující a luxusní. Je noblesně cílevědomá. Černá barva je přesně taková, jakou ženou bych chtěla já sama být. Ženou, která ví co chce a je si jistá svými kvalitami.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nemám ráda žlutou barvu. V jakékoliv podobě, formě. Necítím se v jejím obklopení komfortně. Necítím v ní pochopení ani útěchu. Avšak miluji černou. A je to láska na celý život, nezištná. A za lásku se čas od času musí bojovat. A tak mám připravené argumenty pro svoji obhajobu, ať už je důvodem každodenních otázek cokoliv. Samozřejmě, oblečena v černém, s pocitem jistoty svých vlastních kvalit.

Tina Nekudová

Tina Nekudová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A tak se jednou za čas zamyslím a napíšu o tom... Momentálně hlavně o mateřských pocitech, nepocitech... Jsem máma...a mám různé myšlenky... a nestydím se za ně.... většinou... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

9 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu