reklama

Protože mámy mají pravdu

Nepamatuju si moment, kdy jsme se poprvé viděly. Ale dokážu si přesně představit, jak vypadala. Měla nádherné husté, kudrnaté vlasy. Byla vyčerpaná. Byla šťastná. Pociťovala neskutečnou úlevu. Pociťovala neskutečnou lásku.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

Byla velmi mladá, věděla, že se jí změnil život a byla ochotná této změně obětovat vše.

Každý den jsem pyšná, že jsem dcerou svojí mámy. Když se ráno kouknu do zrcadla a vidím ve svých očích její životní jiskru, věřím, že zvládnu vše, co si umanu. Pamatuji si časy, kdy jsem se velmi styděla a odmítala jakoukoliv podobnost s ní. Byly to trapné žerty, hloupé poznámky, rádoby vtipné komentáře. Chtěla jsem být jedinečná a ve spoustě situacích jsem s mámou nesouhlasila a tak jsem jakékoliv přirovnání razantně odmítala. Myslím, že se tím bavila. Má vytříbený smysl pro humor. A navíc věděla. Věděla, že přijdou časy, kdy za každé přirovnání s ní, budu vděčná. A měla pravdu. Protože mámy mají pravdu.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moje máma mě naučila, jak s elegancí vybruslit z diskuse, která je předem prohraná, jak během deseti minut připravit pohoštění pro neohlášenou návštěvu, jak říct do očí nepříjemnou pravdu, jak správně využít ženské zbraně a jak s nadhledem přecházet nevhodné poznámky, které lidé vypustí z úst. Je mámou, manželkou, dcerou, sestřenicí, neteří, tchýní, švagrovou, snachou, přítelkyní. Ne každá role je její silnou stránkou, ne vždy se zachová, jak se od ní očekává. Z času na čas chybuje. Ale jsem si jistá...jistá, že roli mámy zvládá s neskutečnou lehkostí a přirozeností a já udělám vše pro to, abych svým dětem byla stejnou inspirací a vzorem. Ano, každý den jsem pyšná, že jsem dcerou svojí mámy, protože je výjimečná a já ji velmi obdivuji. 

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Nepamatuju si moment, kdy jsme se poprvé viděly, ale jsem si jistá, že to je byla láska na první pohled a na celý život. Mami, děkuji Ti za vše! Krásný den matek.

Tina Nekudová

Tina Nekudová

Bloger 
  • Počet článkov:  29
  •  | 
  • Páči sa:  1x

A tak se jednou za čas zamyslím a napíšu o tom... Momentálně hlavně o mateřských pocitech, nepocitech... Jsem máma...a mám různé myšlenky... a nestydím se za ně.... většinou... :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu